*Problemă/Întrebare: Stie cineva de ce nu preia textura ?
De curand am zis "sa-mi prind urechile" in 3DS max si le-am prins cam tare. Am importat tot ce era de importat, iar cand dau export si doresc sa vad ce am modificat nu imi apar detaliile/aspectul. Apare doar o parte din el . Este cineva care se pricepe si poate sa-mi ofere ajutor? Multumesc !
*Resursă folosită (sistem/funcție/modificare): 3ds-max-2018-granny-exporter-mde-import ... t1684.html
*Syserr: -
*Fișier(e) cu problema (link pastebin / code): -
*Poze / Video:
( in imagine am incercat sa combin partea superioara a otelului cu partea inferioara din armura beta )
📢 Resurse Metin2 Premium!
Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.
Vezi resursele Cumpără premium
Premium
Anunț
Salut, crn7642!
Îți recomand câteva link-uri utile care te pot ajuta să rezolvi problema mai rapid:
- Alte probleme rezolvate
- Fixuri Metin2
- Tutoriale
- Cum resetez parola MySQL
- Compilare sursă Metin2
- Lista FreeBSD pentru compilare
Și dacă vrei ajutor direct, te așteptăm pe serverul nostru de Discord — chat activ, suport live și o comunitate faină gata să te ajute! Pentru a intra pe serverul de Discord: Click aici
Îți recomand câteva link-uri utile care te pot ajuta să rezolvi problema mai rapid:
- Alte probleme rezolvate
- Fixuri Metin2
- Tutoriale
- Cum resetez parola MySQL
- Compilare sursă Metin2
- Lista FreeBSD pentru compilare
Și dacă vrei ajutor direct, te așteptăm pe serverul nostru de Discord — chat activ, suport live și o comunitate faină gata să te ajute! Pentru a intra pe serverul de Discord: Click aici
Contact:
Unoeri mai patesti asta. Seteaza in material editor, din Alpha > None
button material editor:
Dublu click pe mesh-ul in speta, apoi pe BitMAP:
Acum in partea dreapta ai un meniu cu foarte multe optiuni, butoane si nebunii:
Uita-te dupa Alpha source, si seteaza None (Opaque):
Astea ar trebui sa rezolve problema. Totusi, in Grannyviewer se vede asa, in joc ar trebui sa se vada cum trebuie. Dar depinde acum de mai multi factori. Uneori cand testez, direct in joc, nu mai check-uesc grannyviewer.
totusi, ca sa vezi problemele de genu, inainte sa dai export, du-te la optiunea asta si apasa pe ea:
Ai sa observi ca ti se va randa modelul cu scena in sine. Daca vezi ca armura sau anumite meshuri din scena ta sunt albicioase, sterse, etc, inseamna ca in granny viewer vor aparea invizibile, la fel ca screenshot-ul tau. Dupa ce faci modificarile de mai sus, poti da iar render production si sa dai un check.
tine minte sa salvezi proiectul regulat, si uneori sa mai dai un close > open la 3ds max ca se mai buguieste.
button material editor:

Dublu click pe mesh-ul in speta, apoi pe BitMAP:

Acum in partea dreapta ai un meniu cu foarte multe optiuni, butoane si nebunii:

Uita-te dupa Alpha source, si seteaza None (Opaque):

Astea ar trebui sa rezolve problema. Totusi, in Grannyviewer se vede asa, in joc ar trebui sa se vada cum trebuie. Dar depinde acum de mai multi factori. Uneori cand testez, direct in joc, nu mai check-uesc grannyviewer.
totusi, ca sa vezi problemele de genu, inainte sa dai export, du-te la optiunea asta si apasa pe ea:

Ai sa observi ca ti se va randa modelul cu scena in sine. Daca vezi ca armura sau anumite meshuri din scena ta sunt albicioase, sterse, etc, inseamna ca in granny viewer vor aparea invizibile, la fel ca screenshot-ul tau. Dupa ce faci modificarile de mai sus, poti da iar render production si sa dai un check.
tine minte sa salvezi proiectul regulat, si uneori sa mai dai un close > open la 3ds max ca se mai buguieste.
📢 Resurse Metin2 Premium!
Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.
Vezi resursele Cumpără premium
Premium
Anunț
-
Subiecte similare
-
0Răspunsuri1671Vizualizăride [HF]White
-
7Răspunsuri552Vizualizăride [HF]White
-
4Răspunsuri596Vizualizăride TheResource
-
1Răspunsuri156Vizualizăride [HF]White
-
4Răspunsuri204Vizualizăride Andi
-
Informații
Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Discord ID copiat:





