NU AM MODIFICAT CODUL PENTRU A SE INTELEGE CUM FUNCTIONEAZA FMOD SOUND SYSTEM ,CLASELE SI FUNCTIILE AU RAMAS ASEMANATOARE ,VA PUTETI MODIFICA VOI CLASELE,STERGETI FUNCTIILE NEFOLOSITOARE ETC
in client aveti doar de sters mss32.dll si folderul miles, dupa doar adaugati dll urile si gata
in arhiva aveti proiectul mileslib cu toate fisierele si externul + dll urile
deschideti userinterface.cpp ... cautati si inlocuiti
#pragma comment( lib, "mss32.lib")
cu
#ifdef _DEBUG
#pragma comment( lib, "fmodd.lib")
#else
#pragma comment( lib, "fmod.lib")
#endif
Edit: greseala mea ... in SoundData.cpp cautati pHandle->mappedFile.Read(buffer, toRead, pHandle->readPos); si inlocuiti cu pHandle->mappedFile.Read(buffer, toRead);
UPDATE: fix: volum sunet 2d/3d, fix sunet ce o ia randeaua la metine/mobi ... fixare functie update pentru sunetul 3d, singura problema a mai ramas distanta sunetului 3d,o sa o rezolv cand am timp