Dupa ce faci modificarea de mai jos, mobii vor muri instant dupa ce acestia ajung la 0 HP.
Standard, acestia iau un stun de cateva secunde dupa care mor sau poti sa ii lovesti a 2-a oara pentru a-i omori.
De ce ai face aceasta modificare? Deoarece daca mobii mor instant, tu vei putea da damage la alti mobi care nu au inca HP-ul 0.
Daca lasi animatia de stun + delay-ul standard, cateva dintre hiturile tale se vor rispi aiurea pe mobi care nu mai au de ce sa fie loviti inca o data.
Sper ca am fost clar, daca nu uita-te la gif-urile de mai jos pentru a intelege mai bine
*Poze / Video:
Dupa imbunatatire:
*Link download / Code:
Cauta in char_battle.cpp:
if (GetHP() <= 0)
{
Stun();
if (pAttacker && !pAttacker->IsNPC())
m_dwKillerPID = pAttacker->GetPlayerID();
else
m_dwKillerPID = 0;
}Daca vrei sa aplici acelasi principiu si la playeri, sterge asta:


la acest mesaj și conținutul se va afișa automat.



