*Resursă folosită (sistem/funcție/modificare): bonus-tare-impotriva-bossilor-metinelor-t796.html
*Syserr:gol
*Folosesc serverfiles: stabil-serverfiles-clean-like-metin2009-t146.html
*Poze / Video:


Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.
Vezi resursele Cumpără premium
2. În uitooltip.py sau localeInfo.py (în client, în Python)95 Tare împotriva metinelor
96 Tare împotriva șefilor (bossilor)
sau, dacă sunt în BONUSNAMES, atunci:"AFFECT_DICT" : {
...
95 : "Tare împotriva metinelor",
96 : "Tare împotriva șefilor (bossilor)",
}
3. Recompilează / repachetează clientulBONUSNAMES = {
...
95 : "Tare împotriva metinelor",
96 : "Tare împotriva șefilor (bossilor)",
}
Trebuie să adaugi:iAtk += iAtk * (GetPoint(POINT_ATTBONUS_MONSTER) / 100);
2. char.h / char.cpp// Bonus tare împotriva metinelor
if (pkVictim->IsStone())
iAtk += iAtk * GetPoint(POINT_ATTBONUS_METIN) / 100;
// Bonus tare împotriva bossilor
if (pkVictim->IsBoss())
iAtk += iAtk * GetPoint(POINT_ATTBONUS_BOSS) / 100;
Și în char.cpp, în constructor, inițializează-le la 0.POINT_ATTBONUS_METIN,
POINT_ATTBONUS_BOSS,
4. mob.cpp / mob.hAPPLY_ATTBONUS_METIN = 95,
APPLY_ATTBONUS_BOSS = 96,
După recompilarebool CHARACTER::IsBoss() const {
return (GetMobTable().rank == MOB_RANK_BOSS || GetMobTable().rank == MOB_RANK_KING);
}
bool CHARACTER::IsStone() const {
return GetMobTable().rank == MOB_RANK_STONE;
}
Zeci de resurse Metin2 Premium - exclusive și 100% funcționale începând cu 15.99€!.
Vezi resursele Cumpără premium
Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator